اطلاعات و سوالات

سوالات متداول

سفارش ها توسط پست پیشتاز به سراسر ایران ارسال می شوند.

سفارش شما بین 3 تا 6 روز کاری بعد از پرداخت به دست تون میرسه.

هزینه ارسال 27 هزار تومان هست.

در صورتی که سفارش شما هنوز برای چاپ ارسال نشده باشه، میتونید با تماس با واحد پشتیبانی سفارش تون رو لغو کنید. مبلغ سفارش شما بعد از نهایتا 2 روز کاری و با کسر کارمزد درگاه پرداخت، به حساب شما بازگردانده می شود.

اگر سفارش تون ارسال شده باشه، پیامک پیگیری خدمت تون ارسال میشه و میتونید با کلیک بر روی لینک داخل پیامک، از محل دقیق سفارش تون مطلع بشید. اگر هنوز سفارش تون ارسال نشده باشه، از طریق حساب کاربری تون و از قسمت سفارش ها میتونید وضعیت سفارش تون رو چک کنید.

کالاهای فروشگاه همگی شخصی سازی شده هستند؛ یعنی مخصوص شخص شما تولید میشن. بنابراین شما مبلغ سفارش رو باید در لحظه ثبت سفارش تون پرداخت کنید چون اون کالا دیگه هیچ مورد استفاده ای نداره.

تگر محصول شکسته به دست تون برسه فقط کافیه با پشتیبانی تماس بگیرید و تصویر کالای شکسته رو ارسال کنید. در صورت تایید کارشناس، کالای جدید بدون هیچ هزینه ای دوباره خدمت شما ارسال میشه.

ما بیشتر از 5 سال هست که  در زمینه چاپ و کالاهای شخصی سازی شده فعالیت میکنیم. همه مجوزهای لازم رو داریم و به علاوه ما همه روزه و در هر ساعتی در انواع پلت فرم های ایرانی و خارجی آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستیم.